Catrice Treasure Trove palette review (LE)

budget proof, make-up, review

DSCN5192

Toen ik laatst door het kruidvat liep deed ik weer een nieuwe ontdekking: de nieuwe LE collectie van Catrice en dan vooral dit palette!

De meeste limited editions sla ik over omdat ik nooit zeker ben over de kwaliteit van de producten en het jammer vind dat ze maar tijdelijk zijn, maar door de prachtige swatches van de oogschaduws die ik in de winkel maakte heb ik me toch laten overtuigen.

De verpakking is ook erg compact en handig met een spiegeltje. De sponsapplicator is misschien wat overbodig voor iemand met een hele voorraad kwasten van betere kwaliteit, maar leuk meegenomen.

trsuretrove

De swatches maakten me heel blij, want nog nooit heb ik zo’n mooi gepigmenteerd palette van catrice gezien.. Zelfs de lichtere kleuren geven veel kleur af op m’n bleke huidje..

swatchestreasuretrove

Niet alleen de pigmentatie was goed, maar ook de structuur van de oogschaduws was erg fijn. Helemaal niet korrelig en dit is ook één van de weinige ‘goedkopere’ paletten waarbij ik helemaal geen last had van fall-out bij het aanbrengen van de oogschaduw. Wat ik ook fijn vond was de variatie in matte en glimmend waardoor je mooi kan combineren!

DSCN5209

catrice treasure trove

De ooglook die ik ermee maakte was vrij voorspelbaar aangezien er in dit palette vooral neutrale, nude kleurtjes zitten. Maar dat maakt het net weer leuk voor iedere dag.

Ik ben helemaal tevreden en erg blij dat ik er weer een mooie limited edition van Catrice bij heb (voor nog geen 8 euro!), maar wel jammer dat het niet gewoon in het vaste assortiment zit..

De Catrice Treasure Trove collectie is nog verkrijgbaar tot februari en bevat behalve dit, ook nog enkele nagellakjes, blush, highlighter en lipsticks.

Heb jij nog andere aanraders van producten die binnenkort niet meer verkrijgbaar zijn?

Much love,

Helena

lipstick

 

 

 

3 gedachtes over “Catrice Treasure Trove palette review (LE)

Geef een reactie

