make-up -dark smokey eyes-

fotd, make-up

Tijd voor eens wat anders, een donkere smokey look: Hevige zwarte oogschaduw met een subtiele overgang in bruintinten, gecombineerd met een lichte nude lipstick.

black smokey eyes+nude lips

Het is voor dit soort looks belangrijk dat je oogschaduw goed gepigmenteerd is en goed geblend wordt zodat het niet ‘vlekkerig’ overkomt.

Ik heb enkel met matte oogschaduws gewerkt en 2 paletten gecombineerd, namelijk de zwarte kleur ‘Serious’ uit het ‘Nude Tude’ palette van ‘The Balm’ en de witte en bruine tinten uit het matte palette van MUA.

DSCN4174

Om alles mooi in elkaar te blenden heb ik mijn MAC ‘217’ kwast gebruikt en mijn boozybrush ‘A02’.

De lipstick die ik gebruikte was ‘Porcelain Doll’ van Essence, een zachte nudekleur die de aandacht vooral naar de ogen trok.

DSCN4225[1]

Ik vind het altijd leuk om eens wat anders te doen dan wat ik gewoon ben, daarom dat ik het eens wat donkerder wou proberen.

Wat vind jij van felle smokey eyes?

Much love,

Helenalipstick

5 gedachtes over “make-up -dark smokey eyes-

    1. Oh, dankje! πŸ™‚ Ik heb een bruine kleur in de arcadeboog gebruikt die net iets donkerder is dan m’n huidskleur waardoor de kleuren beter in elkaar vervagen, in de binnenste ooghoek en onder de wenkbrauw een lichtere kleur als highlighter.. en het belangrijkste: heel veel geduld.. πŸ™‚ x

      Liked by 1 persoon

  1. Ik ben altijd erg jaloers als ik een mooie smokey eye zie bij iemand, ben er namelijk zelf niet zo erg goed in :p heb zelf ook het nude’tude pallet en zal mss eens proberen je look na te maken. alvast een erg leuke post, benieuwd naar meer πŸ™‚

    Like

Geef een reactie

