Revlon Nail Enamel ‘Rich’

nagellak, review

Ik heb onlangs voor de eerste keer een nagellakje van het Amerikaanse merk ‘Revlon’ gekocht via bol.com en werd aangenaam verrast..

De kleur 935 ‘Rich’ zit tussen goud en zilver in en heeft een mooi glinsterend effect. Het is mooi te combineren met zowel gouden als zilveren juwelen en kan een simpele outfit een beetje leuker maken.

DSCN40833   DSCN40890

Vanaf het moment dat ik mijn nagels lakte kon ik al zien dat het een leuk kleurtje was, maar wat ik toen nog niet wist was dat mijn nagels er na de vierde dag nog steeds perfect uitzagen, zonder maar één chip.

DSCN4102

Hierboven zie je hoe mijn nagels er uitzagen na 4 dagen.

Een dag later, op dag 5 begonnen de randjes lichtjes af te gaan. Maar gewoonlijk gebeurt me dit al op de tweede dag, dus mij hoor je absoluut niet klagen!

Ik gebruik wel altijd een topcoat (van HEMA) zodat de nagellak een beetje beschermd is. Ook dit kan ervoor zorgen dat de lak wat langer blijft zitten.

De Revlon Nail Enamel is in verschillende kleuren te verkrijgen en kan je online kopen voor een prijs die schommelt tussen de 4 en 7 euro.

Heb jij al producten van Revlon geprobeerd?

Much love,

Helena

lipstick

Geef een reactie

