Catrice Lumination review -limited edition-

make-up, review

Normaal gezien ben ik nooit echt wild van de limited edition collecties van Catrice, maar toen ik deze Lumination collectie tegenkwam kon ik toch niet anders dan toegeven aan mijn liefde voor make-up.. Ik heb dan ook twee dingen gekocht die ik zal reviewen: een blush en een nagellak.

Catrice lumination le

DSCN4044

Om te beginnen: de nagellak in de kleur ‘HoloGREYphic’. Wat een prachtexemplaar! Ik heb het gevoel dat mijn nagels net pareltjes zijn! Erg mooi als het zonnetje schijnt en je de glittertjes kan zien.. De dekking is, zoals ik verwacht had van dit soort kleurtjes, niet optimaal. Na 3 laagjes kon je er nog steeds m’n nagel doorheen zien, maar eigenlijk vind ik het nog niet zo storend.. Het geeft een mooi effect.

DSCN3988DSCN3990

Dan is er nog de blush in ‘Flushed-fiction’, een zachte rosé-gouden kleur met semi-matte finish. Dit soort kleurtjes zijn vrij gemakkelijk te combineren en toch niet té neutraal. Ik ben tevreden!

DSCN3992

De LE-collectie Lumination van Catrice bestaat ook nog uit andere kleurtjes nagellak, een highlighter, bronzer en nog wat oogschaduws en lipsticks.

Ik ben met deze review misschien een beetje aan de late kant want de producten zijn nog maar een tijdje verkrijgbaar, maar ik wou ze toch nog even aanprijzen aangezien ze mij bevielen.

Much love,

Helena.lipstick

Geef een reactie

