Inleiding

Geen categorie

Hallo!

Om het plechtig te houden start ik mijn blog met een inleidende tekst die je een beetje het idee geeft waar deze website allemaal over zal gaan..

Mijn naam is Helena, ik ben 19 jaar en ik begin een blog met vooral de aandacht op make-up gericht. Andere onderwerpen die je hier misschien ook wel gaat tegenkomen zijn: lifestyle, mode, muziek en persoonlijke dingen. Graag test ik ook producten uit en zal hier dan een uitgebreide review over schrijven om mijn mening met anderen te delen.

Vragen of opmerkingen mogen altijd.

HelenaFeatured image

Geef een reactie

